دفتر امام جمعه شهر مقدس کاخک
دفتر امام جمعه شهر مقدس کاخک
 

بسم الله الرحمن الرحیم

رجوع به مراجع تقلید در حوادث روزگار خواست امام زمان است.

حجت الاسلام والمسلمین خاکشور امام جمعه شهر کاخک در بیانات این هفته خویش از ضرورت مشورت با مراجع تقلید سخن گفتند؛ایشان ضمن قرائت فرازی از توقیع امام زمان (عج) به اسحاق بن یعقوب – فاما الحوادث الواقعه فارجعوا الی رواة حدیثنا فانهم حجتی علیکم و انا حجة الله علیهم کمال الدین ج2ص483- فرمودند: تجارب تاریخی نشان داده که پیوند مردم با مراجع تقلید ظرفیت عظیمی است که می تواند هر گونه توطئه ای را خنثی کند.

می شود ظهور آقا را نزدیک کرد.

وی در ادامه به مناسبت خجسته سالروز 15 شعبان ضمن تبریک این عید سعید به تمامی مظلومان جهان به ذکر بیانی از مقام معظم رهبری اشاره کردند که "انقلاب اسلانی می تواند با اشاعه اسلام در جهان و افزایش کمی وکیفی جامعه اسلامی ظهور حضرت را نزدیک کند".

سیاست و فرهنگ خطوط قرمز ما هستند.

امام جمعه شهر کاخک به مناسبت سالروز فرمان امام (ره) بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی ، سیاست و فرهنگ را خط قرمز مردم و رهبری اعلام کرده و از تمامی مسئولین خواست که جهاد گونه در این دو عرصه بکوشند و خلا های موجود را پر کرده و دست اجانب را به طور کلی از دخالت در آن ها قطع کنند.

اگر محتاج شویم سرشکسته خواهیم شد.

ایشان به مناسبت سالروز فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی بر ضرورت توجه به بخش کشاورزی سخن راندند و خود کفایی در عرصه های مختلف کشاورزی را مایه عزت و سربلندی نظام دانسته و هرگونه وابستگی را به موجب سرشکستگی امت اسلام معرفی کردند.

شرقیون مقدمات حکومت صاحب الزمان (س) را فراهم خواهند کرد.

امام جمعه شهر کاخک ضمن ذکر حدیثی شریف از نهج الفصاحه ج2ص267 – یخرج الناس من المشرق فیوطئون المهدی سلطانه ترجمه: مردانی از مشرق زمین خروج خواهند کرد و مقدمات سلطنت مهدی را آماده خواهند کرد- به ذکر سخنی از امام بزرگوار پرداختند که "امید است این انقلاب جرقه و بارقه ای الهی باشد .....و به طلوع فجر انقلاب مبارک حضرت حجت (عج) منتهی شود".

همه چیز دگر گون خواهد شد.

وی در پایان به نقل از مقام معظم رهبری اهمیت مهدویت را در ردیف اهمیت نبوت دانست و حضرت صاحب الزمان را وارث تمامی انبیاء دیگر خواندند، ایشان فرمودند: زمان ظهور همه چیز دگرگون خواهد شد به طور مثال ریشه های ظلم نابود خواهد شد وعقول کامل خواهند گشت لذا ما باید پویا انتظار فرج را زمزمه کنیم و با کار و کار و کار مقدمات سلطنت را آماده کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 24 خرداد 1393 توسط seyed
تمامی حقوق مطالب برای دفتر امام جمعه شهر مقدس کاخک محفوظ می باشد